Tuesday, April 27, 2010

Objektif??? Tetibe….

Post : 27 April 2010 (Isnin) 1730 by Putri Hazleen @ Didot

Tetibe jer semalam (26 April 2010) aku rase kan sesuatu…hik… haaa….aku sendiri hampir tak percaya biler kali pertama nyer aku merasakan yg soalan objektif nie senang bagi aku…hahahaha!! Memang mengejutkan aku…ini lah kali pertama nyer aku merasakan perkara tersebut…peergghhh!! Macam terover confident pulak aku nie…huhuhu!!

6958

 

 Hahaha….rase macam nak buat macam tu jer… =P

…dance miow….

 

 

 

 

Bukan macam tu sebenarnya…tapi semalam punya exam objekrtif betul2 direct question…memang aku bole jawab dengan baik… Sebab banyak gak soalan2 dier ada dalam soalan past semester yg aku dah jawab sebenarnya…aku rase bersyukur sgt sebab soalan past sem banyak membantu aku….=)

Harap paper Sains Pemikiran dan Etika yg berkod SGDN 1043 tu akan membantu aku untuk dapat “A” dalam final exam nie…=D Walaupun kelas dier agak bosan dan banyak buat aku n kengkawan tertido tido…tapi soalan dier memudahkan kami untuk jawab…alhamdulillah.. =D

…sekian dulu…adddiooosss….waaccchhhaaa!!! (^_^) Hazleen @ Didot

No comments:

Post a Comment