Thursday, April 22, 2010

CINTA????



Post : 22 April 2010 (Khamis) 2315
By : Putri Hazleen @ Didot

Cinta??? Bengong....betul2 wat aku sakit hati...sakit semuanya....bila hati mula cinta dan sayangkan seseorang dengan ikhlas....Dia pulak buat hal....sakit....letih....sampai bila nak fikirkan semua tu....walaupun dah lama kenal....tapi tu tak bererti Dia kenal aku....cinta membuatkan Dia makin tak kenal aku....Dia??? Adakah Dia yang aku kenal 4 tahun dulu??? Mungkin 4 tahun dulu aku hanya kenal Dia sebagai kawan baik aku....bukan sebagai kekasih....tapi sekarang Dia kekasih aku....kekasih yang sepatutnya memahami situasi aku....tapi....Dia juga insan biasa....tak dapat nak penuhi sumer yang aku impikan....tapi kenapa Dia perlu buat aku macam nie...bermain dengan airmata lagi....di saat aku perlu tumpukan pada study aku....pada exam yang akan menentukan masa depan aku....hmmm.....bukan ini yang sepatutnya Dia lakukan....bukan ini.....

Sayang....kenapa kau jadi macam nie....sepatutnya kau la yang sentiasa tenangkan hati aku....yang sentiasa memahami situasiku....yg sentiasa memberikan semangat ketika aku menghadapi peperiksaan....tapi kenapa kali ini kau berbeza??? Masalah sering kali muncul dalam perhubungan kita sekarang.....di saat aku menghadapi peperiksaan.....kenapa sanggup seksa aku begini.....hmmm......aku "sakit" sayang.....pada saper aku nak mengadu.....hmmmm.....

sktmp2gl2PoIx40635_TvKiIJ8C

…maser nie emosi tgh terganggu….jadi keluarlah statement nie…bak kata pepatah…”Lagi kan lidah pun tergigit….ni kan pulak suami isteri”…hu3…bakal laa….

…apa2 pun my hubby….i luv u so much…n miss u so much…juz want u in my heart…mmuaaaahhhh….=*…

DSC02003 ….doakan hubungan kita berkekalan sehingga akhir hayat….semoga kau kekal menjadi milik ku…dunia n akhirat…very luv u…my hubby…(^_^)….Putri Hazleen @ Didot!!!

No comments:

Post a Comment