Tuesday, April 27, 2010

Macam mana nak penohkan kertas kosong???

Post : 27 April 2010 (Selasa) 1700 by Putri Hazleen @ Didot

Hmm….maser aku exam pukul 1430 tadi…aku dapat jer kertas soalan…aku teros terfikir…”Adehh…macam mana aku nak penoh kan kertas soalan nie??” Ni sumer gara2 soalan exam petang tadi betul2 membuatkan terdiam dan persoalan tu pun muncul…ni sumer sebab soalan dier…adeehhh….takde dalam nota aku dan aku langsung tak baca sal tu sumer…abes macam mana aku nak jawab kan…

Tapi aku guna la kepakaran aku untuk “menipu” secara profesional…agak aku tak kantoii paper tu…huhuhuhu!! Giler risau aku biler tengok soalan2 tu memang betul2 takde dalam nota aku…ntah la..aku tanya kawan2 aku diorang cakap ada jer…mybe nie kes aku ponteng kelas nie…tu pasal aku takde nota2 tu…hik3…amek ko ponteng kelas lagi…=P

Maser tu aku betul2 fikirkan macam mana aku nak penuhkan kertas jawapan tu…giler putih bersih jer aku tengok kertas tu…adeehhh!! Memang giler punya kerja…abes sumer aku masokkan…sampai aku rase macam ader jer yg aku ulang balik…hahahaha!! =P Haa…ambek aku…buat lagi hal…tak datang kelas…dah kantoiii maser exam…dah la lecture tu tak bagi pun hint2 tentang exam tu….

Ni la pengalaman yg betul2 menyedarkan aku tentang sesuatu…. tentang sesuatu yg sepatutnya aku tak buat di saat akhir aku bergelar student….hahahaha!! Nak tahu ke aper yg aku sedar tu??? Aku sedar tentang…. JANGKANLAH PONTENG KELAS DI SAAT ANDA BERADA DI LAST YEAR!!! =p

great-looking-hinata

 

 Di saat aku merenung masa depan aku…setelah balik dari exam petang tadi…hu3…

..hinata @ hazleen =)

 

 

….addioooosss….chooowww!!! (^_^) Hazleen @ Didot

No comments:

Post a Comment