Thursday, April 22, 2010

Giler Blog Ke Aku Nie?????

 
Post : 22 April 2010 (Khamis) 2000
By : Putri Hazleen @ Didot

Nama blog aku....hmm....ceriteria kehidupan.....aper cer kehidupan....haaa....menggong....tak tahu nak letak aper untuk blog baru aku nie....haaa....giler pada blog lagi ke aku nie??? Lama dah aku tinggal kan blog nie....kenapa tetibe aku nak join balik nie...hmmm....aku giler blog???? Yeke??? Macam banyak lagi jer yang aku kena belajar sal blog nie...banyak benda yang aku tak tahu lagi benar nyer....adeehhh....kenapa pulak maser nie aku nak muler balik sumer nie...kenapa??? Aaarrrgggghhh...banyak pulak persoalan yang bermain dalam kepala aku nie....nampak nyer blog aku nie akan aku jadi kan sebagai tempat kajian aku...aku kena serius nie....kena betul2 serius kali nie...tapi...aku kena belajar lagi tentang blog nie....sebab....kalu blog aku macam layu jer....saper nak tengok nanti....aku sendiri pun malas nak tengok....huhuhu...nampak nyer kena la aku cari idea untuk memantapkan blog aku nie....kena la aku tanya pada kawan2 aku yang lain...yang mula giler ngan blog2 nie....tu lah yang terbaik...jangan berlagak pandai....padahal banggang....tak tahu apa pun....so....jadi lah insan yang selalu merendahkan diri dan sentiasa ingin belajar tentang sesuatu....=) Cayok2 Leen!!! Mmmuaaaahhhhhhaahahahahaha!!!! =P
 
DSCN0020….ni la tuan punya blog yg gaya2 mcm formal n skema jer nama blog nie…adeehhh….kdg2 kena skema cket la…=P

No comments:

Post a Comment