Friday, April 23, 2010

Last Meeting For JPMK DPP MISC...

 

18038_103873279633043_100000311158007_90321_2140311_n

Post : 24 April 2010 (Sabtu) 0610
By :Putri Hazleen @ Didot

Waahhhh...semalam (23 April 2010 -Jumaat) meeting terakhir untuk JPMK DPP MISC bagi semester ni....besh giler...aku dah tak payah serabot nak fikir sal meeting lagi....but sedih jugak la nak tinggalkan budak2 JPM tu....coz aku last year kat sini....jadi aku kena la letakkan jawatan aku sebagai JPM....kena gantikan dengan anak buah aku yg lain...waaaaa.....sedih der!!! Tapi takpe la bak kata pepatah Melayu...."Setiap pertemuan....akan ader Perpisahan"....So terima la dengan hati yang tenang dan redha....huhuhuhu....jiwang der!!!
Selama aku join JPM nie....aku seronok sangat coz dapat belajar banyak perkara tentang menguruskan sesuatu program yang melibatkan banyak pihak dan menguruskan anak-anak buah di bawah aku....malah aku jugak bermain dengan pelbagai emosi dan karenah manusia....sehingga buat aku hampir rasa bosan dan nak jer aku letakkan jawatan maser tu gak....tapi tak elok pulak buat kerja separuh jalan....jadi aku teroskan jugak sehingga ke penamatannya...walaupun sakit hati nie hanya Allah jer yang tahu....adeeehhhhh....Itulah lumrah kehidupan kita hidup dalam satu2 organisasi tu...hahaha....macam belajar dalam kelas pulak....tapi tu lah lumrahnya....terima jer la der....manusia memang macam2 hal....ikut jer rentak diorang tue....lama2 masak laa....tu la yang selalu aku ingatkan kat diri aku.....(^_^)...
kadang2 sebab hal2 JPM nie gak la aku gado ngan si Didot tu....gara2 aku terlalu sibok ngan hal JPM sehingga Didot cakap aku takde maser untuk bersama dengan dier....adeeehhhh....Didot nie pun kadang2 jiwang gak....nak "berkepit" jer 24 jam....(tapi berkepit dalam SMS jer....huhuhuhu...)...tu lah dier....tapi alhamdulillah Didot seorang yang memahami...walaupun gado macam mana pun....Didot dan aku akan kembali berbincang dan cari jalan penyelesaiannya...dan Didot jugak la yang banyak bagi semangat pada aku dalam aku melakukan kerja2 aku dalam JPM tu....Thanks Didot coz sangat memahami aku....mmuaaahhhhh....:-*
Akhir sekali....buat kawan2 JPMK.....aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada koang sumer atas penerimaan dan tunjuk ajar daripada koang....banyak yang aku belajar sepanjang aku jadi JPM tu....dan thanks jugak kepada koang sebab jadi kawan2 yang agak rapat jugak....(sebilangan laa....hik3...) semasa aku join JPM....tak lupa jugak aku nak minta maaf if ada salah dan silap yang aku lakukan sepanjang aku bersama koang sumer....hope hubungan yang terbina nie akan berterusan sehingga akhir hayat....InsyaAllah....semoga koang sumer berjaya dalam hidup dan mencapai apa yang koang impikan...Good Luck and Do The Best In ur Life.....(^_^)...

P4070020

….kenangan bersama semasa Majlis Kerna Jasa kat DmAs…~

 

DSCN5568

…di sini la aku menginap selama setahun setengah selepas dipindahkan drpr DPP Perwaja….

No comments:

Post a Comment