Monday, April 26, 2010

Exam Objektif…Giler derrr!!!

Post : 26 April 2010 (Isnin) 1750 by Putri Hazleen @ Didot

Perggghh….ari nie (26 April 2010 Isnin) aku akan memulakan exam direct aku…selama 4 ari…mmg giler…pertama dalam sejarah aku sebagai student UUM nie…adeehhh….mcm nak giler dibuatnya…

ShowLetter ….dah mcm muka budak nie jer aku rase…=p mcm blur jer nak ingat sumer teori dan fakta2…yg sememangnya aku tak boleh nak ubah…adeehhh….nak hentam aper la aku malam nie…

…mlm nie exam objektif plak tu….Objektif???? U kill me!!! Aku tak suke exam objektif…sbb die pernah wat aku hampir “terjatuh”….tapi mmg jatuh tu…abes pointer aku kena tarik disebabkan ader paper objektif nie…asal la objektif nie susah….org ckp objektif tu senang….yeke??? aku rase tak pada aku….aku tak suke objektif….btl2 membunuh aku….aaarrgghhhhh!!!!

0023052zVyL

 

..agak2 mcm minum racun jer??? hahaha….merepek jer aku nie…takde la sampai macam tu pun….sajer jer aku letak gambar nie!! =P

…raser nak menjerit sekuat hati….tapi takpe….tnggguuu!!!

…aku nak abes kan dulu exam malam nie…pasni aku bole menjertit tapi tak bole kuat2 lagi coz masih ader 3 paper yg sedang menanti aku dgn sabar…hahahaha…=D

…ok choowww….nak sambung baca Edward De Bono punya Topi Berfikir ngan Kasut Bertindak…adeehhh…topi ngan kasut pun masok pekse daaa….=P

No comments:

Post a Comment