Tuesday, May 11, 2010

Gembira!! Yaaahhhhoooo!!

Post : 12 Mei 2010 (Rabu)  by Putri Hazleen @ Didot

~~waaahhhh!!! Walaupun lambat untuk aku postkan dalam blog aku nie…tapi aku tetap ingin menyatakan kegumbiraan hati aku apabila aku berjaya menamatkan larian pecut 100 meter…hahahaha!! Takde la bukan lari pecut la…ni aku gumbira sebab dah abes final exam untuk final year aku kat sana…

…perrgghhh!! bahagia nyer la…saat2 yg selama nie aku tunggu2 kan selama 3 tahun aku bergelar student, nie masa yg paling gumbira n bahagia walaupun ader sedih di sebalik gumbira ini…hmmm…~~

P3090148 …hik3…melompat gumbira…ngan kengkawan….

…tarikh keramat aku mengakhiri final exam aku adalah pada 29 April 2010 bersamaan hari Khamis…di dewan serbaguna DPP Telekom dengan kertas exam bertajuk Kriminologi…

….ketika tu dalam dewan…sejuk sangat…sampai aku terketar2 nak jawab exam…sampaikan rase macam blur jer…macam lupa aper yg aku study semalaman…tu la penangan dewan exam yg terakhir aku duduki selama 3 tahun aku study kat sana…

Alhamdulillah…sume nyer berakhir ngan baik…aku cuba jawab ngan sebaik mungkin…so…kite tunggguuuuu result nyer nti…

…hope can get a good result n get pointer 3.5 above… (^_^)

…adddiiooosss….chhhoooowwww!!! Putri Hazleen @ Didot…

No comments:

Post a Comment