Tuesday, May 11, 2010

.::Lepaskan Rindu Ngan Didot::.

Post : 11 Mei 2010 (Selasa) by Putri Hazleen @ Didot

…hik3…akhirnya selepas 3 bulan aku tak jumpa ngan Didot, aku dapat jugak bertemu ngan Didot…mmuaaahhhhh!! Rindu sangat pada Didot, lama sangat tak dapat tengok muka Didot… =D

DSC02201 …mmuaaahhhhh….my luvly future hubby (^_^)….

…kitorang pun luangkan la masa bersama kat Time Square and Pavillion area Bukit Bintang…tempat yang selalu kitorang lepak ngan tengok wayang… kat situ juga la masa aku mula2 dating ngan Didot…

DSC02192 …lepak kat The Krispy Kreme, Time Square, BB…

DSC02199

DSC02203

DSC02220

…nie la antara gambar aku ngan Didot kat Krispy Kreme tu…makan donut sama2 sambil lepak2 n menikamati Hot Chocolate…waaahhhh!! Seronok n bahagia sangat masa tu… =D

DSC02194 …nie la die….Hot Chocolate…nyum3…sedap tau..=)

…Didot…kau amat membahagiakan diri aku…aku seronok n gembira berada di samping kau…doakan hubungan kita sehingga ke akhirnya…yer Didot syg…mmuaaahhhhh!!

…ok cukup dulu sampai sini…chhoooowww!!!

(^_^) putri hazleen @ Didot…

No comments:

Post a Comment