Tuesday, May 11, 2010

alloopppp!!!

Post : 11 Mei 2010 (Selasa) by Putri Hazleen @ Didiot

Waaahhhhhh!!! Lama nyer aku tak mencoretkan sesuatu kat dalam blog kesayangan aku nie…hmmm..~ Sebenarnya banyak yang nak diceritakan tetapi masa tak mengizikan aku untuk mengadap blog nie…banyak yang aku dah tulis… tapi tak sempat nak post ke blog aku nie.. =)

2ykyjvs ur so special… my blog..=P

Rindu giler nak layan blog nie macam selalu…tapi sekarang sibuk sgt la…maklum laa dah balik umah nie banyak keja nak kena wat…nak kena tolong mak kat umah nie…dah lama tak tolong mak kan…hik3.. =D

Harap nanti aku dapat share sumer citer aku ngan kawan2 kat dalam nie…bole la dapat macam2 komen….yg org tag pun aku tak jawab lagi…adeehhhh…maaf yer…nanti aku akan jawab sumer nyer…=)

addiiooossss…..see yaa… (^_^) putri hazleen @ didot

No comments:

Post a Comment