Monday, July 5, 2010

Praktikal

By Putri Hazleen @ Didot 06 Julai 2010 (Selesa)

waahhh…aku dah mula praktikal dah…dah 4 ari kat sini. Aku praktikal kat Bahagian Operasi Unit RTW Perkeso…suka sangat kat sini..sebab kena dengan course aku n aku minat utk teros belajar tentang aper yg aku study selama nie..

Kat sini…sume staf baik2 n layan aku ngan baik…seronok kat sini.. Now…time lunch…but aku tak lunch coz aku pose ari ni… So…dok online jer la..nasib baik bawa laptop ari nie.

Keje aku ari nie…asyik m’baca dan menulis jer…penat gak n sakit gak kepala nak kena faham…macam2 benda. Nak kena tahu sal prosedur kes kat sini, nk thu tentang konsep la…macam2 lagi la…pendek kata byk benda aku nak kena study…tak bole malas2…hope aku ada luck kat sini…bole jadi Case Manager…hu3…insyaAllah…=D

No comments:

Post a Comment